Opțiuni licitație. Noțiuni elementare despre licitare

Programul Google Partners Noțiuni elementare despre licitare Google Ads vă oferă mai multe modalități de licitare pentru anunțuri, în funcție de ceea ce contează mai mult pentru dvs. Cei mai mulți advertiseri se axează pe clicuri, pe afișări, pe conversii sau pe vizionări pentru anunțurile video.

Axare pe clicuri (pentru anunțurile din Rețeaua de căutare și din Rețeaua de display)

Având în vedere că vă promovați produsele prin serviciul Google Ads, probabil că aveți un obiectiv clar. Dacă vindeți cafea, probabil doriți să atrageți mai mulți utilizatori care să vă acceseze magazinul.

niveluri de suport și rezistență pentru opțiuni binare yin și yang în tranzacționare

Dacă gestionați un club de drumeții, probabil doriți să atrageți mai mulți utilizatori care să se înscrie pentru un buletin informativ. Și așa mai departe. Pentru că știți ce anume doriți să obțineți cu ajutorul anunțurilor, vă veți putea decide cum anume să licitați.

Licitați pentru cuvintele cheie în licitație - Google Ads Ajutor

Sfat Google Ads desfășoară o licitație de fiecare dată când are disponibil un spațiu publicitar, într-o pagină cu rezultate ale căutării sau pe un blog, pe un site de știri sau într-o altă pagină. La fiecare licitație se aleg anunțurile care vor apărea în momentul respectiv în acel spațiu.

panta liniei de trend este posibil să câștigi bani prin schimb prin internet

Suma licitată este cea care determină participarea anunțului la licitație. În funcție de tipul campaniei, vă puteți axa pe diferite elemente atunci când licitați: afișări, conversii, vizionări sau implicări. Pe care dintre acestea îl alegeți?

Aveți nevoie de mai mult ajutor?

Să ne ocupăm de fiecare mai îndeaproape. Axare pe clicuri pentru anunțurile din Rețeaua de căutare și din Rețeaua de display Dacă obiectivul principal este să atrageți utilizatorii pe site, atunci un bun punct de plecare ar fi să vă concentrați pe clicuri.

canal de venituri online demo opțiuni turbo

Prin licitarea cost-pe-clic CPCplătiți dacă un utilizator dă clic pe anunțul dvs. Axați-vă pe afișări În cazul în care campania vizează doar Opțiuni licitație de căutare, iar obiectivul dvs.

cum să începeți să tranzacționați pe internet fără investiții cum să câștigi bani în plus extrem de repede

Dacă folosiți această strategie de licitare, Google Ads va seta automat sume licitate în așa fel încât să vă îndepliniți obiectivul privind procentajul de afișări. În cazul în care campania vizează doar Rețeaua de display, veți plăti în funcție de numărul de ocazii cu care anunțul este afișat vizibil, nu în funcție de clic.

Această metodă se numește licitare vCPM cost-pe-mia de afișări care se pot consultadeoarece plătiți pentru fiecare 1.

Dacă obiectivul dvs. Aflați cum sunt cuantificate anunțurile despre care se consideră că pot fi consultate Licitarea unei sume CPM pentru anunțurile vizibile, ca și licitarea CPC manuală, vă ajută să setați sume licitate la nivel de grup de anunțuri sau pentru destinații de plasare individuale. Axare pe conversii opțiuni licitație anunțurile din Rețeaua de căutare și din Rețeaua de display Cu această metodă avansată de licitare, anunțați Google Ads cât sunteți dispus ă să plătiți pentru o conversie opțiuni licitație costul pe acțiune CPA.

O conversie denumită uneori achiziție este o acțiune care doriți să se efectueze opțiuni licitație site-ul dvs. Aceasta este, adesea, o vânzare, dar poate fi o înscriere pentru e-mailuri sau altă acțiune.

Opțiuni licitație pentru fiecare clic, dar Google Ads vă va seta automat sumele licitate, astfel încât să obțineți cât mai multe conversii la costul pe acțiune indicat. Pentru a folosi licitarea CPA, trebuie să aveți activată urmărirea conversiilorprintre altele, astfel că licitarea CPA este potrivită pentru utilizatorii Google Ads intermediari și avansați.

Axare pe vizionări numai pentru anunțurile video Dacă obiectivul principal pe care vi-l propuneți este să evaluați în opțiuni licitație măsură interacționează utilizatorii cu conținutul video, unde aleg să vizioneze videoclipurile și când renunță la vizionare, trebuie să folosiți licitarea cost-pe-vizionare CPV. În cazul licitării CPV, veți plăti pentru vizionările videoclipului și pentru alte interacțiuni cu acesta, cum ar fi clicurile pe suprapunerile cu îndemn, pe carduri și pe bannerele însoțitoare.

Pentru a seta o sumă licitată CPV, atunci când creați campania video TrueView, introduceți cea mai ridicată valoare pe care acceptați să o plătiți pentru o vizionare. Această sumă licitată este valabilă la nivel de campanie, dar puteți seta și o sumă licitată CPV la nivel de format de anunț. Linkuri conexe.

Informațiiimportante