Dobândiți o opțiune

De dincolo de linie Cum să pregătiți un discurs de mulțumire. Instrucțiuni: cum să dobândiți obiceiuri sănătoase fără super-eforturi pentru a construi obiceiuri cât mai nedureros posibil La Zozhnik, ne place ceea ce scrie Steve Camp, proprietarul proiectului Nerdfitness.

Și acest articol motivant al său a intrat în top în conformitate cu comunitatea formatorilor americani The PTDC.

Una dobândiți o opțiune alta, am petrecut câteva zile traducând-o pentru iubiții noștri cititori. Pentru că articolul este foc!

Dacă dintr-o dată nu ați început încă, atunci când în cele din urmă decideți să vă alăturați unui stil de viață sănătos, atunci probabil vă veți pune în față câteva astfel de rezoluții pentru a vă schimba viața: De acum înainte, voi practica dobândiți o opțiune fiecare zi! Voi începe să folosesc ața dentară! De acum încep să mănânc sănătos!

M-am lasat de fumat! Mă înscriu la garduri sau crossfit! Super, fericit pentru tine. Da, serios, mă întreb cum poți rezolva asta. Oh, poate chiar ai spus deja ceva prietenilor tăi, l-ai postat pe canalul tău Telegram, l-ai distribuit pe Instagram sau chiar ai organizat un club sportiv la serviciu. Deși am ridicat dobândiți o opțiune vocea împotriva rezoluțiilor puternice și a promisiunilor de fitness pretențioase, anul acesta m-am răzgândit. Toată lumea are obiective - ne oferă un sentiment de unde să ne străduim.

Trebuie doar realizate corect. De ce sunt încă de unde am început! Știm să ne punem în formă : Mutați-vă mai mult, mâncați mai puțin. Știm să ne antrenăm : Creșteți ritmul cardiac, faceți flotări, întăriți-vă.

Totuși, majoritatea dintre noi nu putem respecta niciunul dintre aceste principii nici măcar câteva săptămâni la rând.

De ce? Simplu: este dificil să construiești un nou stil de viață sănătos, creierul este în mod constant fascinant pentru a rezista acestui lucru, nu înțelegem pe deplin mecanismul pentru formarea de noi obiceiuri.

dobândiți o opțiune cum să câștigi o mulțime de bani tutoriale video

Viața devine mai grea și, în mod implicit, suntem economici pe calea celei mai puțin rezistente, deoarece este cea mai ușoară. Drept urmare, nu urmăm calea fixării obiceiurilor. Ne bazăm atât de mult pe propria noastră voință și motivație și degeaba!

Ecouri în tine? Mă duc să mănânc un kilogram de legume pe zi ȘI Voi alerga 5 km în fiecare dimineață ȘI De 3 ori pe săptămână voi merge la antrenamentele de putere. Obișnuiam să ne așteptăm și să obținem cu ușurință tot ce avem nevoie.

În zilele noastre, nici dobândiți o opțiune nu trebuie să ieși din mașină pentru a lua un burger, poți reîncălzi ușor mâncarea congelată la cuptorul cu microunde sau să mergi la un restaurant deschis nonstop.

Dacă avem nevoie de un joc, îl putem încărca pe un smartphone în câteva atingeri, orice film este disponibil prin Internet. Dar cu obiceiurile de sănătate, nu este atât de simplu.

Din aceste motive, marea majoritate renunță: Încercând să schimb prea multe lucruri simultan Sunt nerăbdători în așteptarea rezultatului, vor să obțină totul mult mai repede, De îndată ce programul vieții devine strâns, stilul de viață sănătos este aruncat mai întâi din el.

  1. Cum să ridici opțiunile la 500
  2. Prima întrebare pe care trebuie să o aveți pentru dumneavoastră înșivă la crearea unui cont de utilizator este dacă ați mai depus vreodată cereri la Oficiul Uniunii Europene pentru Proprietate Intelectuală EUIPO cerere de înregistrare a unei de mărci UE, cerere de înregistrare a unui DMIC sau notificarea unei opoziții — dacă ați mai solicitat oricare dintre serviciile noastre în trecut, utilizatorul există deja în baza de date a EUIPO și i s-a atribuit deja un număr de identificare.
  3. Câștigurile pe internet pe depozitele de site- uri de încredere

Acestea sunt principalele motive pentru care persoanele obeze sunt sortite să rămână grase și de ce nu reușesc să-și construiască obiceiuri sănătoase. Se dovedește ca într-un joc video, unde prea mulți dușmani te atacă simultan și inevitabil - joc terminat! Înainte de a începe să construiți obiceiuri sănătoase, este foarte important să aveți un motiv bun pentru a face acest lucru - și de ce este important pentru dvs.

Fără un motiv bun pentru a vă implica într-un stil de viață sănătos, sunteți condamnat. Dar dacă vrei să transformi un stil de viață sănătos într-un obicei care face parte din ceva important pentru tine, atunci o astfel de luptă merită efortul.

dobândiți o opțiune cum să creezi bani

Care este cel mai important lucru pentru tine? Poate doriți să vă formați astfel încât să vă simțiți mai încrezători și, în cele din urmă, începe să te dobândiți o opțiune și să o găsești? Nu mâncați doar legume, ci reduceți procentul de grăsime astfel încât incadreaza-te in rochia ta de dobândiți o opțiune la nunta ta? Te trezești devreme și te tragi afară pentru o fugă pentru a lucra la proiectul tău personal și au timp să câștige bani pentru copiii de la facultate înainte de a crește.

Sapă în tine și găsește-ți marele DE CE - acest lucru este important pentru tine personal. Acum să ne scufundăm în opțiune binară recenziile mele antrenamentului obișnuit.

Ce este un obicei Un obicei are 3 componente: Declanșator - ce declanșează acțiunea obișnuită. Poate fi un sentiment: sunt obosit, mi-e foame, mă plictisesc, sunt trist. Sau ar putea fi o anumită oră și zi a săptămânii: joi dimineață merg la premierele filmului. Sau circumstanțe: proiectul este finalizat.

Dobândiţi o vizibilitate mai bună asupra lanţului de aprovizionare Rezolvaţi rapid aspectele critice legate de expediere Monitorizarea a sute de colete şi de expedieri cargo din întreaga lume nu este o sarcină simplă. Cu ajutorul instrumentelor corespunzătoare, acest proces devine mai uşor. În cazul în care sunteţi suprasolicitat de expedierile globale şi de responsabilităţile gestionării aprovizionării, soluţia Flex Global View de la UPS Supply Chain Solutions vă poate veni în ajutor.

Rutina este acțiunea în sine Ar putea fi ceva negativ de care vrei să scapi: bei sifon, consumi excesiv de dulciuri, bei alcool, fumezi o țigară. Sau ceva pozitiv: mergi la sală, mergi la fugă, citește o carte.

dobândiți o opțiune câștigă rapid un consilier

Recompensă întărire pozitivă - ca urmare a acțiunii obișnuite : Ma simt temporar dobândiți o opțiune. M-am distras cu succes. Am uitat de ziua proastă etc.

În funcție de compoziția rutinei, obiceiurile pot fi împuternicitoare și inspiratoare sau te pot duce încet în iad.

Corpul tău nu este suficient de inteligent pentru a ști exact ce trebuie să facă: vrea doar să scape de dobândiți o opțiune sau să se distreze.

Flex™ Global View | UPS - România

Și imediat ce faceți aceleași acțiuni de succes pentru corp de mai multe ori, acesta devine un obicei, un model obișnuit de comportament în circumstanțe specifice. Marketingul ingenios, capcana psihologică, genetica proastă sau influența altora - și obiceiurile rele îți preiau comportamentul.

  • Navigare în articole Dar câți dintre noi știu cu adevărat de ce funcționează aceste tranzacții.
  • Cum pot crea un cont nou în secțiunea „User Area”?

Începem să evităm anumite alimente, ne verificăm în mod constant smartphone-ul și nu ne putem opri să urmărim următorul episod când este timpul să dormim. Nu ne naștem cu dorința de a mânca imediat dulceață la vederea unei cutii închise de donații. Dar de îndată ce creierul nostru învață și își dă seama că o astfel de cutie este de obicei plină de dulciuri delicioase, începe să își dorească să se deschidă și să opțiuni binare pentru smartphone- uri. Creierul nostru ne va împinge spre cutie.

Și dacă ne forțăm să ne oprim, atunci va exista un sentiment de frustrare. Am antrenat creierul cu un declanșator cutie de donație și anticiparea mâncărurilor delicioase.

Un exemplu similar: dobândiți o opțiune vezi pantofii de alergat, aștepți cu nerăbdare recompensa emoție de jogging și acționezi - mergi la fugă. Toate acestea pot fi aduse automatismului. Acum, să învățăm cum să construim obiceiuri sănătoase înțelegând cele 3 ingrediente principale!

Cum pot crea un cont nou în secțiunea „User Area"?

Rutină: Beau o băutură energizantă la aproximativ Recompensă: ura! Cofeina, taurina, zaharul! Sunt fericit! Viața mea are sens! Alte exemple de declanșatoare: Când mă plictisesc declanșatorMănânc chipsuri de rutină și sunt foarte gustoasă și satisfăcătoare recompensăCând vin acasă de la serviciu declanșatorFlop pe canapea și joc la Xbox rutinămă ajută să uit de munca urâtă recompensăCând sunt nervos declanșatorîncepe să-mi mușcă unghiile de rutină și îmi distrage atenția creierului și face mai ușor să suport suferința recompensaDacă doriți să scăpați de acest obicei, trebuie să începeți cu un declanșator care declanșează o acțiune.

A fi conștient și a fi departe de declanșator ajută deja la ieșirea din acest ciclu. De asemenea, puteți începe să dobândiți o opțiune antrenați ca un câine Pavlov: obișnuiți-vă să dobândiți o opțiune anumite acțiuni legându-le de declanșatoare care vă sunt convenabile.

De asemenea, îmi voi cumpăra un cadou în 30 de zile fără băuturi energizante o altă recompensă!

Exemple de interogări pentru segmentele de public pe baza datelor BigQuery

Când vin acasă de la serviciu declanșatorprimul lucru pe care îl fac este să stau să lucrez la cartea mea timp de 30 de minute rutină și să mă recompensez cu un joc Xbox după ce am dobândiți o opțiune de cuvinte recompensă.

Fie că dați un obicei vechi sau dezvoltați un nou obicei, începeți prin recunoașterea declanșatorilor. Odată ce ați devenit conștienți de declanșatorii dvs. Faceți-vă rutina mai ușoară: utilizați sistemul Bine ați venit în cea mai grea parte a obișnuinței - voi înșivă rutină. Obiceiurile negative - rutinele de care vrei să scapi și cele pozitive - au nevoie de strategii diferite.

Dar mai intai nu te mai baza pe aceste 2 lucruri supraevaluate: Tăria voinței Vă puteți forța să mergeți la sala de gimnastică de 1, 2 sau chiar de de ori prin voință, dar nu puteți face întotdeauna acest lucru și renunțați de îndată ce este dobândiți o opțiune voința pentru alte lucruri importante.

Dacă aveți nevoie de motivație, veți renunța imediat ce aceasta va fi slăbită și atunci vă veți reproșa lipsa de motivație. Atât puterea de voință, cât și motivația sunt vânt și nesigure și vă vor părăsi cu ușurință în cele mai importante momente. Și cu atât mai mult nu vor fi alături de tine tot timpul. Lumea este plină de oameni întinși pe canapea, care așteaptă motivația.

Programează hacks de viață: Adăugați un obicei bun planificatorului dvs. Suntem produsele mediului nostru. Și putem schimba mediul înconjurător pentru a ne ajuta să ne schimbăm pe noi înșine. Uită-te la spațiul în care îți petreci cea mai mare parte a timpului. Reduceți numărul de pași între dvs. Iată 5 exemple de modificări simple de mediu pe care le puteți utiliza: Aleargă în fiecare dimineață: Pentru a face acest lucru, așezați adidașii preferați lângă pat înainte de a merge la culcare și pliați cu grijă uniforma de jogging.

La naiba, poți dormi chiar și în haine de jogging. Puneți smartphone-ul cu un ceas cu alarmă la capăt, astfel încât dimineața să vă trebuia să se ridicepentru a-l opri. Setați o alarmă pentru întreaga săptămână înainte, astfel încât să nu trebuie să o faceți în fiecare noapte. Mergeți la sală după muncă: faceți bagajul la sala de sport cu o zi înainte.

După sfârșitul zilei de lucru, te duci deja la sală și absența unei genti cu uniformă sport nu te deranjează. Mancare sanatoasa: Doar nu vă oferiți șansa de a mânca greșit - aruncați mâncare nedorită din frigider și dulapul de bucătărie și începeți să pregătiți mâncarea în avans.

opțiune non- binară Nu vă depășiți mâncarea rapidă preferată.

Dacă ți se pare greu să gătești în fiecare zi, o poți face o dată pentru întreaga săptămână iată un exemplu. Și atunci este și mai ușor pentru tine să mănânci sănătos - cine sănătoase pentru întreaga săptămână sunt DEJA în frigiderul tău, iar junkfood-ul a fost deja luat de colectorul de gunoi. Urmăriți mai puțin la televizor și jucați jocuri: folosește-ți lenea în avantajul tău. Măriți cantitatea de acțiune între dvs. La Zozhnik, am acționat puțin mai radical: în timpul renovării apartamentului nostru, am cerut să întrerupem cablul TV și să tencuim gaura.

În general: mizați-vă dobândiți o opțiune puțin pe voința! Verificați-vă smartphone-ul mai rar: dezactivați notificările, dezinstalați aplicațiile pe care vă pierdeți timpul. Puneți telefonul în modul Nu deranjați în timp ce sunteți la serviciu și, în general, puneți-l în noptieră. Măriți puterea de voință pentru a evita verificarea telefonului atunci când acesta vibrează - opriți doar vibrațiile.

Recompensează-te Să ne ocupăm acum de a treia parte a obișnuinței - recompensa. Analizează ce recompense primești din obiceiurile tale proaste?

Informațiiimportante